امیرحسین قدرتی شاه توری

سخنی تازه!

میشه گفت از سال 88 به طور حرفه‌ای وارد فضای مجازی شدم! در همون ابتدا وارد سرور پارسی‌بلاگ شدم و الان بیش از 7 سال هست که در این سرور یاداشت‌هایی رو بروز می‌کنم؛ خوشبختانه در این مدت چند یاداشت از من نیز در مجله پارسی‌نامه برگزیده شد و همین موضوع کمک کرد تا بروزرسانی‌هایی را در بابِ ارتباطات و کدنویسی داشته باشم. با حضور من در دانشگاه، فرصت کمی داشتم برای بروزرسانی که گلایه برخی دوستان رو به همراه داشت ولی سعی کردم در پارسی‌یار (زیرمجموعه پارسی‌بلاگ) بروزرسانی داشته باشم.

از سال 93 تصمیم گرفتم، وب سایت رو به صورت خصوصی در بیارم و الان این وضعیت شاه‌تور نیوز شده! تارنمایی که روزانه بیش از 40-60 هزار بازدید داشت اکنون بخاطر کمبود وقت به صورت صفحه‌ای شخصی در اومده و تنها صفحه‌ی رسمی من در فضای مجازی است (البته لینک‌های معرفی شده در این صفحه، به صفحات دیگر من نیز رسمیت می‌بخشه!)

از اینکه با من همراه هستید ممنون، اینم بگم که من هم اکنون مدیر چندسایت علمی هستم.

امیدوارم از بروزرسانی‌های من در بخش پارسی‌یار لذت ببرید! برای اینکار به لینک زیر مراجعه کنید.

پارسی‌یار!

راه‌های ارتباطی با من

یاهو: khchebagh@yahoo.com

گوگل: amirshahtori@gmail.com

تلگرا:

اسکایپ:

لاین:

فیس بوک:

بخشی از فعالیت‌های دیگر من

در کنار درس خواندن به فعالیت‌های همچو مدیریت چند وب‌سایت (علمی)، سردبیر مجله، و برگزاری همایش‌های علمی-هنری مرتبط با رشته‌ی خود مشغول هستم. بیشتر فعالیت‌های من مربوط به بحث علمی می‌شود و در کنار آن به ورزش نیز می‌پردازم.

هم اکنون مدیر وب سایت طراحی پویا هستم. شما هم می‌توانید از وب سایت جدید من بازدید کنید و با فعالیت من آشنا شوید و در صورتی که درخواست داشتید، آن را سفارش دهید.

وب سایت طراحی پویا: http://designpoya.ir

ممنون از حضور شما

 

بازدید امروز:26

بازدید دیروز:7

بازدید کل:41019888

ارسال نظر درزیر

کد آهنگ